  • Data: 2002-12-07 13:42:35
    Temat: Re: Chętni na Inteligo
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:assthv$i7c$1@flis.man.torun.pl, bwwald wrote:

    > Dla mnie wystarczy zdefiniowac nieformalnie ;-) regulaminowy zakaz
    > werbowania na grupach dyskusyjnych.

    Dla Ciebie tak (i dla mnie!) - ale klient mógłby się zwrócić do sądu o
    rozstrzygnięcie, a to mogłoby być niewygodne.

    > Klientow ze srednim saldem 100 PLN na koncie? ;-) Oj chciałbym
    > zobaczyc ich statystyki. :-) Mam nadzieje, ze z kazda promocja wynik
    > jest coraz gorszy...

    Wiesz, zalezy jak zdefiniujesz "skutecznosc". Jesli zdefiniujesz jako czysty
    przyrost klientów (bez przyrostu depozytów), to wtedy lekko :) - ja to
    miałem na myśli i oczywiscie pisałem ironicznie.

    --
    Robert