  • Data: 2002-12-07 13:52:32
    Temat: Re: Chętni na Inteligo
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:asst9f$5kr$1@topaz.icpnet.pl...

    > A co do zniechecania, to mnie zniechecaja reklamy, ktore przerywaja mi
    > ciekawy program w TV. Co ciekawsze, z kimkolwiek prawie rozmawiam, wszyscy
    > maja takie wrazenie.
    > Tylko dlaczego rosnie sprzedaz reklamowanych produktow ... ? ;)

    IMO nie mozna do konca porownywac natretnego, prostackiego spamowania z
    natretnym puszczaniem reklam w telewizji (zauwaz, ze tv publiczna jest mniej
    natarczywa, a korzysci z reklam czerpie wiecej) nad ktorymi pracowali
    specjalisci, czesto umiejacy "dorwac" sie do podswiadomosci ludzkiej, nawet
    jesli tego nie chcemy.

    > Zawsze cos, mozna zdazyc uciec (przyp. 2.) lub nacisnac Del (przyp. 1). :)
    Gdyby mozna było tak zawsze.. :-)