  • Data: 2009-12-01 14:19:27
    Temat: Re: Ciekawe dla karciarzy
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:

    > Pisałem o uzasadnionych potrzebach państwa - wojsko, policja, sądy,
    > *skromna* administracja.
    >
    > Poza tym co to jest 10 tysięcy rocznie, to raptem 800zł miesięcznie.

    Nie do konca.

    Zakladajac, ze "przecietna" rodzina to:

    - pracujacy ojciec i matka,
    - dwoje dzieci,
    - jeden dziadek czy babcia od kazdego z rodzicow,

    razem 6 osob.

    Wychodzi 2400 zl miesiecznie obciazen podatkowych, na pracujaca osobe.
    Dla osob zamoznych - przyjemnie. Dla niezamoznych - niekoniecznie.

    > Średnio zarabiający etatowiec płaci dziś więcej podatków. A jak ktoś
    > prowadzi DG, to płaci tyle, nawet jak ma stratę.

    Dlatego pisze, ze jest to jakas mysl.

    Jakby zostawic VAT, akcyze, podatki placone przez firmy - ksztaltowaloby
    sie to zupelnie inaczej.

    Ktos majacy zbyt wiele wolnego czasu moglby policzyc rozne warianty ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org