  • Data: 2016-03-23 16:51:32
    Temat: Re: Ciekawe orzeczenie - bank ma oddać kasę
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:almarsoft.3252346491029957708@news.neostrada.pl

    > Co Cie powstrzymało przed pójściem na całość i wzięciem oferowanych 48k?:)

    1. Wydawało mi się wtedy (co chyba nie jest całkiem prawdą), że wysokość
    limitu jest jakimś ograniczeniem w przypadku utraty karty (i PINu)więc
    chciałem mieć jak najmniejszy, ale dopasowany do tego ile jestem w stanie w
    te 54 dni wydać. Wykańczałem wtedy mieszkanie. Teraz to by mi znów
    wystarczył około 4k - za niecały rok będę musiał policzyć, czy nie trzeba
    zrezygnować z karty aby za nią nie zapłacić.
    2. Teraz wiem, że przy innych kredytach karta kredytowa zmniejsza zdolność
    (im większy limit tym bardziej) więc nie mam żadnego powodu, aby zwiększać
    ten limit.
    P.G.