  • Data: 2009-03-06 12:54:21
    Temat: Re: Ciekawostka - Rostowski.
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > gdyby był w zmowie ze spekulantami to nie robiłby żadnych ruchów, tylko
    > pozwolił im zrealizowac zyski po 5.50 za euro... czasem pomysl, to
    > naprawdę nie
    > boli... a poza tym ja sobie nie życzę, żebyś takie teksty pisał o
    > premierze
    > mojego kraju...

    Viper jak chciałeś dac w pysk Fatso za obrażanie narodu Polskiego to
    myślałem że masz jaja. Ale widocznie ich nie masz bo lamentujesz z byle
    powodu jak baba. Przecież wiesz dobrze że ostatnimi czasy obiecałem ostatnio
    naszej koleżance Basi nie używać w stosunku co do głów naszego państwa słów
    typu:

    -kartofle
    -rudy
    -ryży

    (tak często pojawiające sie na pl.biznes.wgpw)

    oraz obiecałem nie klnąć i nie obrażac nikogo. Mówię tylko że dziwnym trafem
    Tusk w porozumieniu z Goldman Sachs (w którym akurat w tym czasie pracował
    Kazimierz Marcinkiewicz - który ostatnio się zakochał rąbiąc po rogach swoją
    własną małżonkę i czwórkę swoich dizeci) dziwnym trafem idealnie wstrzelił
    się ze sprzedażą Euro i tyle...

    Endriu