  • Data: 2009-03-08 08:35:03
    Temat: Re: Ciekawostka - Rostowski.
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > drogi Endriu, najbardziej sprzedajne kur... jakie znam to są ci, którymi
    > się z
    > wypiekami na buzi zaczytujesz... powiedz mi, dlaczego wielki niezależny
    > podobno dziennikarz, piewca liberalizmu, tak liże rowka Ojcu
    > Dyrektorowi... za
    > nędzne wierszówki z ND czy RM... a toruń jak wiadomo ma tyle wspólnego z
    > liberalizmem co krzesło elektryczne z krzesłem... dla mnie to jest szczyt
    > zeszmacenia... a jak się będziesz tyle pluł i ział nienawiścią to szybko
    > wrzodów dostaniesz...

    Zapytaj dlaczego wolnorynkowe felietony Michalkiewicza jakoś parę lat temu
    nagle zniknęły z "młodzieżowego portalu" Interii.pl
    http://biznes.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/lichwi
    arze-przeszli-na-wegetarianizm,682525

    jak już się dowiesz "o co biega" to może się zreflektujesz, i pójdziesz po
    rozum do głowy odwołując tutaj swoje słowa które niedawno tutaj
    przedstawiłeś:

    [...] to wcale nie są niezależni dziennikarze, oni piszą teksty na
    zamówienie, [...]

    Endriu