  • Data: 2009-03-09 09:43:35
    Temat: Re: Ciekawostka - Rostowski.
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do zaś Łukaszenki i białoruskiego sztywnego kursu walutowego, to tylko
    > jedno przychodzi mi do głowy. Może po prostu Łukaszenka (wzorem naszych
    > Balcerowiczowskich elit politycznych) chce się "na wszelki wypadek"
    > uwłaszczyć na majątku narodowym.

    Znając życie będzie to zapewne uwłaszczenie bliźniaczo podobne do
    "Balcrowiczowskiego" z serii "tylko dla swoich".
    A nie będący "w mafi" inwestor który włoży kasę do Białorusińskiego banku -
    już ich nigdy nie zobaczy bo podobnie jak za Balcerowicza...

    FOZZ: "dobra ciocia" polskich afer
    http://jerzyprzystawa.salon24.pl/2539.html

    "[....] ale faktem jest, ze największy polski bank nie miał pod koniec 1990
    nawet na wypłacenie odsetek od znacznie mniejszej sumy i to za jedne
    kwartał. [...].

    ...braknie dla niego pieniędzy....

    Endriu