eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiekawy przypadek "pikaczowy"Re: Ciekawy przypadek "pikaczowy"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
    u!aioe.org!.POSTED.KmWkLlCCt9EEuqNpYt+i2w.user.gioia.aioe.org!not-for-mail
    From: Waldek <m...@a...nie.dam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ciekawy przypadek "pikaczowy"
    Date: Tue, 3 Sep 2019 21:17:45 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 46
    Message-ID: <qkme8o$v6k$1@gioia.aioe.org>
    References: <qkaehh$65d$1@gioia.aioe.org>
    <c...@g...com>
    <qkavss$jrs$1@gioia.aioe.org>
    <c...@g...com>
    <5d6cf9d1$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <qkj24c$1mjp$1@gioia.aioe.org>
    <5d6d13bb$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: KmWkLlCCt9EEuqNpYt+i2w.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.8.0
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:645677
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-09-02 o 15:06, Michał Jankowski pisze:
    > W dniu 02.09.2019 o 14:32, Waldek pisze:
    >> W dniu 2019-09-02 o 13:15, Michał Jankowski pisze:
    >>> Czy ja dobrze widzę - terminal bez drukarki? A jak się z tego
    >>> papierowe potwierdzenie uzyskuje?
    >>
    >> Sms-em na telefon płatnika lub na maila i sobie druknąć jeśli to komuś
    >
    > Ta, już lecę podawać w sklepach numer telefonu...

    Nigdzie nie pisałem że to sklep :)
    A żonka i tak ma telefony wszystkich swoich klientów
    bo to poniekąd leży w ich interesie - ma też inne "wrażliwe" dane
    - więc jak widać nie każdemu psu Burek ;)

    >> A jak kientowi nie pasuje zawsze może gotówką ;)
    >
    > A czy klient jest o tym informowany przed przyłożeniem karty?

    Uwierz, nie ma takiej potrzeby

    > Większość pyta, niektórzy drukują bez pytania, nieliczni olewają
    > pytanie, ale wydrukują jak się poprosi. Nawet jak odruchowo wcisną "NIE"
    > to mogą się cofnąć i wydrukować klientowi na życzenie.

    Gdyby się trafił jakiś wyjątkowo "upierdliwy" KTOŚ ( a jeszcze sie nie
    trafił) może taki wydruk dostać
    ale to dodatkowy kłopot bo trzeba to zrobić z kompa
    lub ze smartfona + drukarka obsługująca BT
    Zwykle SMS wystarcza lub mail - a że transakcje idą on-line
    jeśli klient ma apke bankową w telefonie widzi od razu blokade
    - tak tez było z tą kartą Maesto o której wspominałem na początku wątku

    > Ale inna sprawa - taki terminal nie drukuje kopii dla sprzedawcy. Ona
    > nie jest obowiązkowa? Jeśli nie, to dlaczego wszyscy sprzedawcy
    > używający terminali z drukarką ZAWSZE kopię dla siebie drukują?

    Nie odpowiem na to pytanie - żona na maila dostaje potwierdzenia
    operacji dziennych, oraz zestawienie miesięczne.

    I jeszcze raz przypominam - to nie sklep - a transakcji kartowych w
    miesiącu jest kilka. Inaczej byłoby to bez sensu przy prowizji 1,5%

    Pozdro


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1