eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiekawy przypadek "pikaczowy"Re: Ciekawy przypadek "pikaczowy"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!n
    ews.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-
    spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Ciekawy przypadek "pikaczowy"
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <qkaehh$65d$1@gioia.aioe.org>
    <c...@g...com>
    <qkavss$jrs$1@gioia.aioe.org>
    <c...@g...com>
    <5d6cf9d1$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <qkj24c$1mjp$1@gioia.aioe.org>
    <5d6d13bb$0$524$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <5d6e11d9$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    From: Cezary <c...@p...fm>
    Date: Fri, 6 Sep 2019 10:51:22 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <8...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <5d721e09$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.62.181
    X-Trace: 1567759881 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 542 83.27.62.181:49492
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2318
    X-Received-Body-CRC: 3982481145
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:645699
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-09-03 o 13:12, Dawid Rutkowski pisze:

    >>
    >> To nie idzie teraz i tak wszystko online od razu?
    >
    > On-line to idą tylko autoryzacje (do banków - wystawców kart klientów) - a zestaw
    transakcji do rozliczenia idzie zwykle raz dziennie (do banku - aquirera sprzedawcy).
    >

    Mój terminal potrafił odrzucić kartę - transakcja odrzucona, klient
    ponowił i drugi raz przeszło. Na podsumowaniu wieczornym obie transakcje
    zostały zaliczone wraz z informacją o błędzie salda.
    W tym samym dniu przyleciał ponownie klient, ze swoim wydrukiem z konta
    i tam miał obciążenie na obie transakcje. Reklamowałem u swojego
    dostawcy, "proszę czekać, przy niezgodności w saldach bank sam
    skoryguje". I faktycznie terminal jeszcze dwa dni drukował niezgodność
    sald, a klient dostał zwrot na konto. Ale emocji było, to mój i jego
    pierwszy przypadek.
    --
    Pozdrawiam
    CezaryT

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1