    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Cinkciarz-kupno walut.
    Date: Mon, 23 Apr 2012 08:08:45 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 18 Apr 2012 14:04:35 -0700, Stiwi napisał(a):

    > Dla przykladu w Walutomacie, zaksiegowanie wplaty z WBK zajmuje max 30
    > minut i wyplata do bankow w ktorych maja konta tez nie dluzej jak 30
    > minut. Wiec mozna obrocic wymiane w 60 minut. Cinkciarz kreci i celowo
    > przetrzymuje srodki klientow na noc (zwlaszcza wieksze kwoty), nie widze
    > tutaj innego wyjasnienia.
    >
    > Cinkciarz slaby serwis, dobre kursy, placi (co najwazniejsze), ale jest
    > daleki od idealu. Korzystam z niego jak w Walutomacie nie ma dobrych
    > ofert przy wiekszych wahaniach kursowych.

    Co do Walutomatu to mogę potwierdzić. Przeprowadziłem już kilkadziesiąt
    transakcji i nigdy żadnego zgrzytu a pieniądze pojawiają się w BZBWK
    bardzo szybko (teraz czas na przetestowanie Aliora). Fakt, że biorą
    opłatę za transakcję ale chyba jest większa pewność, że otrzymamy
    pieniądze, bo tak naprawdę oni operują na pieniądzach wpłaconych przez
    klientów do walutomatu a nie na jakiś swoich zasobach, które różnie mogą
    wyglądać.

    --
    xbartx