    From: "l.b" <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citbank producent bakrutow - powiedziec STOP!
    Date: Sat, 07 Jan 2006 16:13:40 GMT

    . Kto kazał brać kartę? Kto kazał się zadłużać?

    > Czyli _każdy_ klient banku powinien wg Ciebie takie ubezpieczenie płacić.

    TAK! W polsce mamy prawie 20% bezrobocie wiec ryzyko utraty pracy jest
    olbrzymie!

    > Fakt, nie zajrzeli do szklanej kuli.

    Ops.. to ja juz wycofuje wszystko co napisalem na temat dzialalnosci bankow
    w Polsce... skoro oni ze szkalnej kuli czerpia wiedze.... no ale wiesz to
    widac faktycznie...

    > Tak, tylko, że to trochę inne sytuacje były - nie uważasz, że kredyt w
    > wysokości np. miliarda starych złotych (czyli 100 000 PLN) dla firmy,
    > której całym majątkiem jest pieczątka i telefon to nie to samo, co limit
    > kredytowy w wysokości kilku tysięcy PLN dla kogoś, kto pewnie w miesiąc
    > miał większe zarobki?

    Dokladnie to samo! Bo czym jest limit kredytowy czyz nie inwestycja banku? a
    ze zla, to ma za to odpowiedziec ten co takie ryzyko wejscia w niepewna
    inwestycje podja.

    > Ty, zdaje się, masz dziwne poglądy (Kali wysiada): klient brać kredyt i
    > nie płacić - biedaczek, trzeba mu współczuć i nie żądać bynajmniej zwrotu
    > _legalnie_ pożyczonych pieniędzy, bank chcieć odzyskać swe pieniądze -
    > złodzieje, wyłudzacze, naciągacze (i co tam jeszcze nabredziłeś w swych
    > postach, nie mam siły drugi raz ich przeglądać).

    Jeszcze raz wiec to napisze: Bank nie powinien udzielac kredytu jesli jest
    duze ryzyko jego spacalnosci a w Polsce takie jest bardzo duze (20% -
    bezrobocie) lub ubezpieczyc ten kredyt. jesli jednak bank da taka pozyczke
    ze swiadomoscia takiego ryzyka, to BANK POWINNIEN PONIES KONSEKWENCJE
    SWOJEGO POSTEPOWANIA - trudne? Czy czujesz sie dobrze z bankiem ktory nie
    dosc, ze pobiera kase od ciebie za to, ze moze obracac twoimi pieniedzmi to
    jeszcze udziela tak niepewnych kredytow - czy to jeslt dobry gospodarz
    twoich pieniedzy?