  • Data: 2006-01-07 17:22:25
    Temat: Re: Citbank producent bakrutow - powiedziec STOP!
    Od: Jacek Swiesciak <n...@s...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 07 Jan 2006 16:22:09 GMT, l.b napisał(a):

    > Otwierasz IE wpisujesz www.google.com.pl i jako slowo kluczowe wpisujesz:
    > bezrobocie+statystyki+prognozy
    > i masz czarno na bialym, bez wychodzenia z domu do wrozki... trudne? No
    > widzisz.... troche myslenia..myslenia i jeszcze raz myslenia.

    Mógłby mi ktoś wyjaśnić związek między pytaniem a "odpowiedzią"?
    A co do ciebie, Leżący Bykiem... Przysłowie mówi, że jeśli trzecia spotkana
    na ulicy osoba mówi ci, że jesteś pijany, to powinieneś iść wytrzeźwieć,
    choćbyś od miesiąca nie miał kropli alkoholu w ustach... No to policz, ile
    osób już ci napisało, że jesteś głupi.
    Bez odbioru, bo kończę takim małym plonkiem, szkoda czasu...

    --
    Jacek