    From: "l.b" <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citbank producent bakrutow - powiedziec STOP!
    Date: Sun, 08 Jan 2006 02:45:09 GMT

    > Ale pieprzysz jak potłuczony.

    Jesli sie nie zgadzasz to napisz w ktorym miejscu, czy tez w calosci i
    uzasadnij to... jesli nie potrafisz to nie zabieraj glosu, bo naprawde
    pokazujesz swoje madrosci... "piepszysz" itp... Ja wskazalem co jest wg.
    mnie nie tak, czy ty potrafisz cos wiecej niz rzucanie sloganami... a moze
    tez nalezysz do grupy ktora trzyma sie tego co wiekszosc mowi bo lepeij i
    latwiej nie myslec? To wowczas zrozumie...