  • Data: 2007-12-11 08:20:20
    Temat: Re: Citi-BP
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sensei wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Widze ze wielu ma problemy z rejestracja. Ja rowniez, najpierw zglosilem 1
    > rejestracje, po 2 miesiacach nic, zglosilem drugi raz rejestracje po 1,5
    > miesiaca nic, wkurzylem sie zadzwonilem na infolinie, zglosilem problem
    > powiedzialem ze zycze sobie by karta zostala w koncu zarejestrowana
    > wskutek czego podano mi numer faxu na ktory przeslalem kopie potwierdzenia
    > rejestracji i po kilku dniach karta zostala zarejestrowana... Taki maja
    > balagan w tym bppartnerclub czy to jednak wina Citi?

    Wydaje mi się że w BP. A to nie działał im czytnik, a to nie było kierownika
    na stacji, a ponoć tylko kierownik może wykonać tak ważną operację, a to
    to, a to tamto.

    Jako że na stacjach BP zjawiam się tylko wtedy kiedy gdzieś jadę, zazwyczaj
    to jest w nocy i nie częściej niż raz na 2 miesiące, po jakimś czasie
    straciłem rachubę i w sumie mi to zaczęło wisieć. Już nawet nie pamiętam po
    jaką cholerę chciałem koniecznie się zarejestrować w tym :). Widać powód
    nie był aż tak poważny. A katalog z roku na rok jest coraz bardziej
    badziewny ...

    p. m.