eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - Fotokasa edycja 2Re: Citi - Fotokasa edycja 2 - Wielkanocne problemy
  • Data: 2013-04-11 18:41:20
    Temat: Re: Citi - Fotokasa edycja 2 - Wielkanocne problemy
    Od: "mx" <@m...@o...pl@> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >Ale to nie koniec, PGNiG dziś dostarczył ekofakturę, zmienił nr klienta i
    >nr rachunku. I niestety nie działa, rachunku nie akceptuje. Zasada taka jak
    >w Sprytnym, albo mają rachunek w bazie, albo płacić nie można. To parodia,
    >ale i stare i nowe rachunki PGNiG ma w Citi Handlowym. Kto to ogarnie?

    To się w ch... nie mieści.
    Jak już zdecydowałem się płacić na stary rachunek, to też nie akceptują.
    Nowy też nadal nieważny. Komunikat identyczny:
    "Błąd
    Kod nie jest obsługiwany przez Fotokasę. Jeżeli wystawca faktury jest na
    Twojej liście odbiorców przelewów, możesz wykonać standardowy przelew perz
    Citi Mobile"

    Jest, a jakże, tylko nici z promocji i stówki.

    Dzwoniłem ze trzy razy na Cipki Line, ich rady:
    =zmienić w citi nr konta przypisanego do PGNiG - zrobiłem,
    =PGNiG złe kody generuje, ja że dobre bo inne skanery czytają i wszystko
    jest jak dawniej tylko nr konta i faktury inne,
    =z oporami połączyli mnie z tzw. działem technicznym - facet mówi że mieli
    problemy ale usunęli, poczekać to sprawdzi. Czekałem nie długo, rozłączyli
    mnie!
    =reklamacji na stratę stówki nie przyjęli
    =z zemsty, dla mniej zorientowanych podaję bezpłatny telefon do tych cipek.
    Można dzwonić w każdej sprawie
    800 224 653


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 13.05.13 13:38 mx

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1