eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - Fotokasa edycja 2Re: Citi - Fotokasa edycja 2 - Wielkanocne problemy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news2.euro.net!209.197.12.246.MISMATCH!nx02
    .iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "mx" <@m...@o...pl@>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <6...@g...com>
    <a...@g...com>
    <51448412$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <10vc1yjajkni1$.1o8k71u9dgitw.dlg@40tude.net>
    <5144da95$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5159e9b4$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5159e9b4$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Citi - Fotokasa edycja 2 - Wielkanocne problemy
    Date: Thu, 11 Apr 2013 18:41:20 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 28
    Message-ID: <5166e7b2$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.90.165
    X-Trace: 1365698482 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26707 178.42.90.165:56079
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:590012
    [ ukryj nagłówki ]

    >Ale to nie koniec, PGNiG dziś dostarczył ekofakturę, zmienił nr klienta i
    >nr rachunku. I niestety nie działa, rachunku nie akceptuje. Zasada taka jak
    >w Sprytnym, albo mają rachunek w bazie, albo płacić nie można. To parodia,
    >ale i stare i nowe rachunki PGNiG ma w Citi Handlowym. Kto to ogarnie?

    To się w ch... nie mieści.
    Jak już zdecydowałem się płacić na stary rachunek, to też nie akceptują.
    Nowy też nadal nieważny. Komunikat identyczny:
    "Błąd
    Kod nie jest obsługiwany przez Fotokasę. Jeżeli wystawca faktury jest na
    Twojej liście odbiorców przelewów, możesz wykonać standardowy przelew perz
    Citi Mobile"

    Jest, a jakże, tylko nici z promocji i stówki.

    Dzwoniłem ze trzy razy na Cipki Line, ich rady:
    =zmienić w citi nr konta przypisanego do PGNiG - zrobiłem,
    =PGNiG złe kody generuje, ja że dobre bo inne skanery czytają i wszystko
    jest jak dawniej tylko nr konta i faktury inne,
    =z oporami połączyli mnie z tzw. działem technicznym - facet mówi że mieli
    problemy ale usunęli, poczekać to sprawdzi. Czekałem nie długo, rozłączyli
    mnie!
    =reklamacji na stratę stówki nie przyjęli
    =z zemsty, dla mniej zorientowanych podaję bezpłatny telefon do tych cipek.
    Można dzwonić w każdej sprawie
    800 224 653


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 13.05.13 13:38 mx

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1