  • Data: 2007-05-24 05:50:01
    Temat: Re: Citi Gold
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "RobertS" <b...@p...pl> wrote in message
    news:9493b47958a5da05094a1299339fbc7f@news.home.net.
    pl...

    > nie ma, zadbaj lepiej o to, abys nie placil oplaty rocznej, karta gold NIC
    > Ci nie da...

    Kiedys pokazujac taka karte mozna bylo zaparkowac na specjalnie wyznaczonych
    miejscach przy niektorych oddzialach. Wierz mi, ze w Warszawie to juz cos
    :). Teraz pewnie platyne trzeba miec.
    Np. mBank dla osob majacych Goldy ma nizsze oprocentowanie limitu
    kredytowego.
    Czesto na zolte karty dostaje sie wyzsze rabaty (Citi, millennium,
    Raiffeisen).
    Tak wiec jakies zalety sa, ale nie kazdemu moze to byc potrzebne.

    MK