  • Data: 2010-07-02 07:21:09
    Temat: Re: Citi Payback
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ryba" <t...@U...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4c2d9277$0$2596$6...@n...neostrada
    .pl...

    > A jakie konkretnie kroki musiałeś poczynić?
    >
    > Bo z mojej strony było tylko wyrażenie w ubiegłym roku chęci
    > o zamianie motokarty na motokarte payback.

    Ja zadzwoniłem na Citi-linięi powiedziałem, że chcę. Tyle.

    Dwa razy przysyłano mi taki świstek-formularz do wypełnienia z wyrażeniem
    zgody na zamianę, ale ignorowałem to i nie odsyłałem go.

    Warto zwrócić uwagę, że - przynajmniej teoretycznie - darmowa wymiana ma być
    tylko do połowy września, choć to zapewne wyłącznie marketolenie.