  • Data: 2010-07-02 12:39:34
    Temat: Re: Citi Payback
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Visco" 6...@4...com

    > Czyli spróbowałeś i odmowa?

    Byłem w banku, pani zauważyła, że pamięta mnie sprzed lat, gdy w innym
    oddziale BPH chciałem przenieść kartę Luks i obiecała mi, że do mnie
    zadzwoni, gdy pozna procedury przenoszenia. Na poczekaniu nie można
    było tych procedur ustalić -- dzwoniła, pytała, ale nie udało się. :)

    No... I czekam cierpliwie na telefon w tej sprawie. :)

    Wczoraj w Białymstoku była lokalna sobota (albo niedziela -- nie wiem)
    z powodu wizyty Jarosława Kaczyńskiego... Notabene -- ja spóźniłem się
    około 15 minut, on około 54, a całe z nim spotkanie trwało około 19 minut. :)

    I to ma być prawy kandydat na prezydenta RP. :)

    Ale telefon (z BPH) nie dzwoni...

    BTW pamiętliwości -- ja tę panią pamiętam z czasów odleglejszych.
    Sprzed kilkunastu laty, gdy byłem znany ponoć wszystkim bankom w tym
    mieście, jak mnie poinformowano w Servisco. :) (znany i lubiany -- aby
    było jasne, nie zaś znany ze złej strony)

    > Mi się udało za 2gim razem (tak coś koło po miesiącu)

    Aha... A ja już zastanawiałem się nad tym, czy zaczekać z tankowaniem. :)

    > i opowiadam że już byłem i
    > ostanio nie przeszedł, no to odnalazła go w swoim systemie i powiedziała -
    > zweryfikujemy po kolei czy się coś nie zmieniło. Jak doszła do pytania czy umowę
    > na pracę mam na czas określony (a to chyba dosyć istotne jest) - zaprzeczyłem i
    > powiedziałem że oczywiście na nieokreślony. No to tu źle jest - tak jej się
    > wymsknęło ;-)

    Nieokreślony to źle? Niby źle -- bo dziś pracujesz a jutro możesz być
    bezrobotnym, ale chyba ogólnie lepsze są umowy nieokreślonej długości. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'