eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti(Sziti)bank - jakość obsługi - szokRe: Citi(Sziti)bank - jakość obsługi - szok
  • Data: 2009-07-06 18:23:29
    Temat: Re: Citi(Sziti)bank - jakość obsługi - szok
    Od: spammtrapp <g...@...necie> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Paweł pisze:
    > jak wyrabialem KK, to po wyklikaniu wniosku przez internet, agent sam
    > do mnie do domu przyjechal z papierkami i sam zdjecie przykleil.

    Jak i u mnie, ale juz na przykład od 4 miesiecy nie potrafia sprawic by
    punkty powitalne BP wpłyneły na konto BP partnerclub.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1