  • Data: 2009-01-24 21:16:08
    Temat: Re: Citi - karta nieaktywna - dziala?
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kashmiri wrote:
    > Tylko pamiętaj, że przy karcie ze zdjęciem bank odpowiada za
    > nieautoryzowane transakcje do 72 godzin przed zastrzeżeniem, a przy
    > karcie bez zdjęcia - do 48 godzin. Dlaczego tak jest, skoro
    > sprzedawca i tak nie patrzy na zdjęcie - nie wiem.

    Tak, dzisiaj wzialem ta ze zdjeciem, zeby sprawdzic czy dziala tak samo
    jak ta bez. Zapomnialem jej podpisac. Podalem w kasie i Pani kasjerka
    czujnie: dlaczego niepodpisana, ma Pan dowod osobisty? Ja na to - a
    zdjecie na karcie nie wystarczy. Pani kasjerka obracajac karte: a ma Pan
    ze zdjeciem?

    ;)

    Zdjecia nie zauwazyla, ale i tak plus za wychwycenie niemania podpisu.
    (A co z wydrukowanym podpisem na awersie, nie powinien byc wystarczajacy?)

    Wieslaw