eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Citi kk] dyspozycja której nie było, a jednak została zrealizowanaRe: [Citi kk] dyspozycja której nie było, a jednak została zreal
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Filip Lach" <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Citi kk] dyspozycja której nie było, a jednak została zreal
    Date: Fri, 20 Jun 2008 15:47:16 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <g3gje4$d5r$1@inews.gazeta.pl>
    References: <g3dn3i$dcc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1213976836 13499 172.20.26.242 (20 Jun 2008 15:47:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Jun 2008 15:47:16 +0000 (UTC)
    X-User: filip6198
    X-Forwarded-For: 217.153.131.158
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:449404
    [ ukryj nagłówki ]

    ellukes <e...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > 19 maja zadzwoniłem na CitiPhone wyjaśnić naliczenie opłaty rocznej w
    > kwocie 85 zł za kartę kredytową. Byłem przekonany, iż posiadając obrót
    No cóż, jak dla mnie to w CITI jest maksymalny bałagan, dlatego korzystam z
    ich produktów kredytowych, ale nie powierzam im własnych pieniędzy.
    U mnie wyglądało to tak:
    Zamówiłem kartę przez internet, miałem przyjść do wskazanego przeze mnie
    oddziału potwierdzić wniosek (i dokumenty). Następnego dnia po zapisaniu
    wniosku na www zadzwoniła do mnie Pani w celu umówienia dogodnego terminu
    spotkania. Dogadaliśmy się i o oznaczonym czasie stawiłem się w placówce.
    Pani "konsultanka" oświadczyła, że nic jej nie jest wiadome na temat tego bym
    miał się stawić. Poszła sprawdzić coś na zapleczu, po czym przyszła i
    powiedziała, że u żadnego pracownika oddziału na mailu nie ma mojego wniosku.
    I że proponuje, żebym wypisał wszystko jeszcze raz u niej. Po krótkiej
    dyskusji ustaliliśmy, że Pani sama wypisze wniosek za mnie (ja dramatycznie
    bazgrzę i dlatego wolę pisać na komputerze) i że nadal karta będzie bezpłatna
    przez 2 lata.
    Wszystko się udało, karta przyszła, tydzień później zadzwoniła do mnie Pani z
    działu kontroli jakości i zapytała, czy otrzymałem w oddziale 2 butelki wina
    jako bonus do wniosku. Odparłem zgodnie z prawdą, że nie i miła Pani zapewniła
    mnie, że wino dojedzie kurierem. Oczywiście nigdy nie przyszło.
    W zeszłym miesiącu przeszedłem na wyciągi elektroniczne, ale niestety od
    tygodnia nie mogę ich sprawdzić, bo CITI nie może jakoś dosłac SMSem hasła
    rozkodowującego pdfa... itd itp...

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1