  • Data: 2007-02-02 18:51:23
    Temat: Re: Citi kolejny plus
    Od: yayco <y...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zegar systemowy wskazywał 2007-02-02 19:20, kiedy RobertS zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    > a jak okreslana jest wartosc tego podwyzszenia?
    > jest od czegos zalezna czy kazdy dostaje +20%?

    Może być. Ale z tymi 80% limitu to raczej niekoniecznie. Nie sądzę,
    żebym wydawał tyle pieniędzy co miesiąc (bym zauważył), a ostatnio
    podnieśli mi limit o 3,6 k. Tak sobie podnoszą, podnoszą...
    Natomiast nie podnoszą limitu kart dodatkowych

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****