  • 1. Data: 2007-02-02 07:20:06
    Temat: Citi kolejny plus
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Napisalem sobie do nich pismo, zeby mi podwyzszyli limit i...
    podwyzszyli :) Ot, tak bez niczego. Niby karta tak czy inaczej limit
    ma niewielki, ale dostalem ja bezplatnie, bez zadnych zaswiadczen, a
    teraz jeszcze na podstawie pisma (wniosku) podwyzszyli mi limit :)
    Fajna sprawa.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2007-02-02 07:30:57
    Temat: Re: Citi kolejny plus
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Marcin wrote:
    > A jaki limt miałes i na jaki ci podwyższyli?

    3k. Dostalem bez przedstawiania zadnych papierow o
    zaswiadczeniu/dochodach itp. Zwiekszyli o polowe.

    > I ile czasu juz masz karte i jak ją spłacasz?

    Karte mam moze 2-3 tygodnie :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2007-02-02 07:32:32
    Od: "Marcin " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > ma niewielki, ale dostalem ja bezplatnie, bez zadnych zaswiadczen, a
    > teraz jeszcze na podstawie pisma (wniosku) podwyzszyli mi limit :)

    JA tez POCHAWALE CITI ogólnie za wszystko: szybkość, sprawność, miłą
    obsługę :) I ogolnie jestem bardzo zadowolony.

    A jaki limt miałes i na jaki ci podwyższyli?

    I ile czasu juz masz karte i jak ją spłacasz?

    Dzieki za odpowiedz :P

  • 4. Data: 2007-02-02 07:49:12
    Od: "Marcin " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > 3k. Dostalem bez przedstawiania zadnych papierow o
    > zaswiadczeniu/dochodach itp. Zwiekszyli o polowe.

    > Karte mam moze 2-3 tygodnie :)

    UUUU heheeheh no ja też dostałem bez niczego "na dowód" :)

    To fajny tez citek naprawde :)))

    Ale karte mam dopiero drugi tydzien- poczekam sobie, narazie sie nie
    spieszy, ale dobrze wiedzieć :P

    Pozdr, a.swistak

  • 5. Data: 2007-02-02 09:46:30
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > jeszcze na podstawie pisma (wniosku) podwyzszyli mi limit :) Fajna sprawa.

    coraz bardziej mnie ten bank zaskakuje (pozytywnie), co prawda nie
    wnioskowalem o zwiekszenie limitu (ten otrzymany bez zaswiadczenia o
    zarobkach byl wystarczajacy) korzystalem natomiast z czasowego
    zwiekszenia limitu (zalatwia sie to telefonicznie), od reki mozna dostac
    +25%

    natomiast limit bank zwiekszyl mi sam (o 20% po roku korzystania z karty)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2007-02-02 10:03:53
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
> [...]
    > zarobkach byl wystarczajacy) korzystalem natomiast z czasowego
    > zwiekszenia limitu (zalatwia sie to telefonicznie), od reki mozna

    A na ile czasu takie cos jest mozliwe ?

    > natomiast limit bank zwiekszyl mi sam (o 20% po roku korzystania z
    > karty)

    Moze mi tez zwieksza za rok.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2007-02-02 10:56:59
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > A na ile czasu takie cos jest mozliwe ?
    poprosilem o 10 dni i nie bylo problemu, kolo z ktorym rozmawialem byl
    b.elastyczny i moglem sam okreslic czas i wysokosc zwiekszenia,
    max. to chyba 25%, ale podejrzewam, ze gdybym chcial wiecej to
    dogadalbym sie z nim

    > Moze mi tez zwieksza za rok.
    ponoc to dosc popularne w citi, podwyzszaja limit a nastepnie dostajesz
    pismo, ze jezeli sie z tym nie zgadzasz to mozesz zadzwonic na info o
    poprosic o przywrocenie poprzedniej wartosci

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2007-02-02 17:28:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <r...@x...pl> wrote in message

    > ponoc to dosc popularne w citi, podwyzszaja limit a nastepnie dostajesz
    > pismo, ze jezeli sie z tym nie zgadzasz to mozesz zadzwonic na info o
    > poprosic o przywrocenie poprzedniej wartosci

    Jazeli wykorzystujesz ponad 80% limitu i splacasz bez opoznien to lapiesz
    sie na automatyczne podwyzszenie :).

    MK

  • 9. Data: 2007-02-02 18:20:20
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Jazeli wykorzystujesz ponad 80% limitu i splacasz bez opoznien to lapiesz
    > sie na automatyczne podwyzszenie :).
    >
    > MK

    a jak okreslana jest wartosc tego podwyzszenia?
    jest od czegos zalezna czy kazdy dostaje +20%?

  • 10. Data: 2007-02-02 18:51:23
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2007-02-02 19:20, kiedy RobertS zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    > a jak okreslana jest wartosc tego podwyzszenia?
    > jest od czegos zalezna czy kazdy dostaje +20%?

    Może być. Ale z tymi 80% limitu to raczej niekoniecznie. Nie sądzę,
    żebym wydawał tyle pieniędzy co miesiąc (bym zauważył), a ostatnio
    podnieśli mi limit o 3,6 k. Tak sobie podnoszą, podnoszą...
    Natomiast nie podnoszą limitu kart dodatkowych

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****