  • Data: 2007-09-09 07:55:19
    Temat: Re: Citi kusi goldem...
    Od: Maciej Maciejewski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Wrz, 12:11, w...@a...pl (Wemif) wrote:
    > No wlasnie, tez sie zastanawialem czym sie rozni gold od silvera,
    > przejrzalem TOiP i stwierdzilem, ze nie ma sensu, tym bardziej,
    > ze taka zlota bardziej sie rzuca w oczy potencjalnemu zlodziejowi
    > w sklepie.

    Jeśli chodzi o próg "darmowości" to jest to 24 k PLN rocznie,
    przynajmniej taki mi proponowali.

    Jeśli chodzi o ocenę brać czy nie, ja odmówiłem. Karta ta nic nie daje
    namacalnego, bo jakieś pakiety informacyjne na telefon, TOiP dużych
    plusów dla Golda nie daje.

    A co najwyżej masz większe ryzyko iż po wyjściu z bru dostaniesz w łeb
    jak ktoś zauważy Golda w Twoim portfelu w barze. I ich nie będzie
    obchodziło, że masz ją za darmo :)