  • Data: 2007-09-09 08:07:56
    Temat: Re: Citi kusi goldem...
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Wrz, 09:55, Maciej Maciejewski
    > Jeśli chodzi o ocenę brać czy nie, ja odmówiłem. Karta ta nic nie daje
    > namacalnego, bo jakieś pakiety informacyjne na telefon, TOiP dużych
    > plusów dla Golda nie daje.
    >
    > A co najwyżej masz większe ryzyko iż po wyjściu z bru dostaniesz w łeb
    > jak ktoś zauważy Golda w Twoim portfelu w barze. I ich nie będzie
    > obchodziło, że masz ją za darmo :)

    W ostatnich latach nastepuje "dewaluacja moralna" KK.
    Srebrne robia sie standardem i pojawia sie coraz wiecej Goldow o
    zmniejszonych wymaganiach dla otrzymania, lub utrzymanych przez wiele
    lat wymogach, dzieki inflacji obejmujacych coraz wiecej osob.

    VIP-y przenosza sie na platynowe i inne prestizowe.
    Mozliwe, ze ze wzgledow bezpieczenstwa ;)

    O ile GOLD jest latwo dostrzegalny, to jak ktos kiedys narzekal,
    platyne ciezko odroznic na oko od srebrnej. ;)