  • Data: 2009-02-23 10:17:27
    Temat: Re: Citi nie dzwoni
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    No, potwierdzam - ja dzwoniłem ze dwa tygodnie temu z prośbą o kontakt -
    chciałem wysondować ich w sprawie małego kredytu, by sprawdzić, czy to co
    mi oferuje lukas czy inny żagiel (i kuna?) przy zakupie lodówki, jest
    najlepszą ofertą, czy można znaleźć coś ciekawszego (bez miotania się z
    kwitkami z zusu i srusu). No i nie zadzwonili, choć dawniej nie było
    tygodnia, żeby mi dupy nie truli ze swoimi ofertami. Albo więc ich system
    łączności z czytelnikami jest bardzo radziecki, albo hamują akcję kredytową
    i szykują się do podziału.

    Uprzedzając ewentualne uwagi - wiem, że AGD można tu i ówdzie kupić na raty
    nieoprocentowane, ale akurat nie ten sprzęt, którego szukam. A o lukasach i
    kunożaglach myślę z tego prostego powodu, że dzięki rodzicom-emerytom mogę
    raty załatwić praktycznie "bezkwitowo", podopbnie jak w przypadku citka,
    który ze sto razy oferował mi kredyt przelewany gotówką na kartę, bez
    zbędnych formalności - ale teraz jakoś milczy :) Oczywiście, mógłbym po
    prostu zapłacić w sklepie kartą, ale warunki oprocentowania KK obecnie
    oferowane przez citi i BP nie są zachwycające

    T.