eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - nowa (nie)funkcjonalność › Re: Citi - nowa (nie)funkcjonalność
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl
    !news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!newsreade
    r4.netcologne.de!news.netcologne.de!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!
    69.16.185.16.MISMATCH!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!
    feed-me.highwinds-media.com!postnews.google.com!fd21g2000vbb.googlegroups.com!n
    ot-for-mail
    From: luc <b...@g...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - nowa (nie)funkcjonalność
    Date: Thu, 1 Sep 2011 00:14:26 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 36
    Message-ID: <3...@f...googlegroups.com>
    References: <j3lp1i$c2u$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <j3m12s$32l$1@news.icpnet.pl>
    <1...@d...icnet>
    NNTP-Posting-Host: 82.177.77.50
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1314861266 16296 127.0.0.1 (1 Sep 2011 07:14:26 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Sep 2011 07:14:26 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: fd21g2000vbb.googlegroups.com; posting-host=82.177.77.50;
    posting-account=khnBIAoAAAB9vZI8gFVmYfzGEQ4Obqve
    User-Agent: G2/1.0
    X-Google-Web-Client: true
    X-Google-Header-Order: UHALERCNK
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; en) Presto/2.9.168
    Version/11.50,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:558020
    [ ukryj nagłówki ]

    On 1 Wrz, 07:07, "Włodziu" <w...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w
    wiadomościnews:j3m12s$32l$1@news.icpnet.pl...
    >
    >
    >
    > > też nie mogę znaleźć bezpłatnego potwierdzenie przelewu z kk, podpowiesz
    > > mi jak się je robi? wcześniej było to proste, a teraz nie wiem gdzie tego
    > > szukać...
    >
    > Są dwie możliwości:
    >
    > 1. w treści przelewu wpisz niedozwolony znak (np. ?) wyświetli się błąd i
    > komunikat o niedozwolonym znaku ale uaktywni się pole odnośnie potwierdzenia
    > przelewu. Ale prawdopodobnie działa tylko jeżeli masz ten sam adres
    > zameldowania i korespondencyjny. Ja mam inny więc do mnie tym sposobem
    > potwierdzenie nie doszło.
    >

    Można też wrzucić za dużo znaków do opisu i też spowoduje to
    wyświetlenie pola o potwierdzeniu przelewu. Mam różne adresy i
    potwierdzenia... dochodzą.

    pzdrwm
    luc

    'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1