eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - nowa (nie)funkcjonalność › Re: Citi - nowa (nie)funkcjonalność
  • Data: 2011-09-01 05:07:00
    Temat: Re: Citi - nowa (nie)funkcjonalność
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:j3m12s$32l$1@news.icpnet.pl...
    >
    > też nie mogę znaleźć bezpłatnego potwierdzenie przelewu z kk, podpowiesz
    > mi jak się je robi? wcześniej było to proste, a teraz nie wiem gdzie tego
    > szukać...

    Są dwie możliwości:

    1. w treści przelewu wpisz niedozwolony znak (np. ?) wyświetli się błąd i
    komunikat o niedozwolonym znaku ale uaktywni się pole odnośnie potwierdzenia
    przelewu. Ale prawdopodobnie działa tylko jeżeli masz ten sam adres
    zameldowania i korespondencyjny. Ja mam inny więc do mnie tym sposobem
    potwierdzenie nie doszło.

    2. u góry masz pasek gidze jest mój bank, przelewy,..... i na końcu jest
    taka zakładka jak "kontakt z bankiem" lub "dokumenty bankowe (piszę z
    pamięci bo nie mogę wejść do neta) i po kliknięciu otworzy się okno z
    nakładkami i tam będzie cos w stylu "potwierdzenia przelewów". Wypełniasz, i
    wysyłasz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1