eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
  • Data: 2008-05-15 18:46:15
    Temat: Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
    Od: Ra <w@stopce> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Konrad N>S> pisze:
    > Użytkownik "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > news:g0e2t1$t4u$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >> Raz tylko miałem akcję, że prawie spadłem z fotela ;] Definiowałem
    >> przez telefon przelew z KK na czynsz do SM. Po podaniu wszystkich
    >> danych zalogowałem się i patrzę wszystko ok - tylko jeden mały feler -
    >> odbiorca to SM SłÓżewiec ;] Zadzwoniłem jeszcze raz żeby to zmienić i
    >> drugi konsultant się zagotował jak to zobaczył :))) Próbował zachować
    >> CRMowe zasady, ale głos mu drżał ze śmiechu :)
    >
    > neiźle.
    >
    > to teraz podobny klimat:
    >
    > lukas bank.

    raz jechałem autobusem i jechała tam jak zrozumiałem z rozmowy grupa
    pracowników lukasa która przyjechała do w-wy na jakiś egzamin. Młoda
    krew więc cały autobus musiał ich słuchać i niektóre teksty mnie rozwaliły
    -ile można założyć lokat
    -po jednej każdego rodzaju

    albo
    - ja to z tych funduszy to wogóle nic nie rozumiem, wykułam się tylko
    formułek żeby jakoś zaliczyć

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1