eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - potwierdzanie transakcjiRe: Citi - potwierdzanie transakcji
  • Data: 2021-07-11 21:27:17
    Temat: Re: Citi - potwierdzanie transakcji
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 29 Jun 2021 21:41:16 +0200, Marvin napisał(a):

    > Chciałem dzisiaj zapłacić w Internecie kartą Citi i dostałem SMS-a z
    > linkiem do klikania. Hahaha! Buhahaha. Link!
    >

    Podpinam się, bo akurat zapłaciłam citkiem w internetach (ale tylko
    dlatego, że się zaparłam).

    Smartfona nie posiadam, zatem byłam ciekawa jak ta operacja będzie
    wyglądać w praktyce.

    Wg bankowego FAQ:
    https://www.citibank.pl/platnosci-internetowe.html?p
    rid=edm

    "Nie posiadam smartfona. Jak mogę autoryzować transakcje w internecie?
    Jeśli płacisz kartą w internecie, a nie posiadasz smartfona, możesz
    skorzystać z Autoryzacji Internetowej. Wówczas, po otrzymaniu SMS na
    telefon, *przepisz link w przeglądarce komputera* i postępuj zgodnie z
    instrukcjami na ekranie.
    Pamiętaj, że jeśli posiadasz konto możesz korzystać także z innych metod
    płatności, jak na przykład Szybki przelew ,,Płacę z Citi Handlowy",
    wówczas posiadanie smartfona nie jest konieczne."

    Drugie zdanie jest zachętą do zakładania konta? Jakieś słuchy mnie
    dobiegły, że rezygnują z detalu... o co im chodzi? ;/

    Ale do rzeczy: podałam numer karty, przyszedł SMS z linkiem.
    https://citi.me/xyz#xyz/xyz-xyz/12345678912345678912
    3456789
    Przepisałam.
    Wyświetliło się, że przyjdzie drugi SMS z kodem, mam podać sześć
    ostatnich cyfr. Przyszło coś w stylu "xx99x9-123456", podałam, płatność
    przeszła.

    Czyli na upartego da się - ale nie będę się dalej upierać ;)

    Zamykając karty w przeglądarce po zakupach, trafiłam na kartę citkową,
    na której "procesowałam płatność".

    "Przepraszamy Wystąpiły problemy techniczne. Prosimy zainicjuj płatność
    ponownie na stronie sklepu. W przypadku problemów skontaktuj się z
    CitiPhone(R) 22 692 24 84"

    Status transakcji u pośrednika: Zrealizowana. Obciążenie na karcie w
    oczekujących.

    Chyba sami nie wierzyli, że ktoś przepisze tego linka :D
    Citi przebija sam siebie na każdym kroku :D


    Zauważyłam jeszcze jedno. Pierwszy z SMSów od citka zawierał na końcu
    uwagę: "NIKOMU nieudostępniaj!"

    mBank u siebie uraczył mnie komunikatem"
    "Jeśli przytrafi Ci się taka sytuacja, poinformuj Nas o tym."

    Do tej pory jak trafiałam na błędy ortograficzne czy gramatyczne, to
    byłam pewna, że info pochodzi od oszustów.
    Teraz takie błędy zaczynają robić banki... strach się bać.

    --
    Imka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1