eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - potwierdzanie transakcjiRe: Citi - potwierdzanie transakcji
  • Data: 2021-07-13 21:28:28
    Temat: Re: Citi - potwierdzanie transakcji
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 11 Jul 2021 21:27:17 +0200, Imka napisał(a):

    > Dnia Tue, 29 Jun 2021 21:41:16 +0200, Marvin napisał(a):
    >
    >> Chciałem dzisiaj zapłacić w Internecie kartą Citi i dostałem SMS-a z
    >> linkiem do klikania. Hahaha! Buhahaha. Link!
    >>
    >
    > Podpinam się, bo akurat zapłaciłam citkiem w internetach (ale tylko
    > dlatego, że się zaparłam).
    >
    > Smartfona nie posiadam, zatem byłam ciekawa jak ta operacja będzie
    > wyglądać w praktyce.

    "W praktyce" - ciąg dalszy.

    Zgodnie z bankowym FAQ *przepisałam* przysłany SMSem adres do
    przeglądarki w komputerze i w ten sposób dokonałam płatności.

    Dziś dostałam maila od Citi:

    "Drogi Kliencie,
    dziękujemy za korzystanie z naszych usług w aplikacji Citi Mobile(R). W
    procesie rejestracji w aplikacji nie włączyłeś Autoryzacji Mobilnej."

    Nadal nie posiadam smartfona.
    Nie korzystałam z ich usług w aplikacji mobilnej.
    Nie uruchomiłam żadnego procesu rejestracji w żadnej aplikacji.

    Łapki mi zwiędły, jak odwiędną coś im napiszę i już na pewno nie będę
    płaciła citkiem w internecie - nie wiadomo jeszcze jakie działania i
    intencje bank mi przypisze, skoro nie są w stanie odróżnić czy klient
    korzysta z aplikacji mobilnej czy też nie.

    To tylko potwierdzenie mojego przypuszczenia, że ten punkt FAQ napisali
    na odczepnego i sami nie wierzyli, że ktoś z tego sposobu skorzysta.
    W ogóle cud, że sposób zadziałał.

    --
    Imka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1