eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - potwierdzanie transakcjiRe: Citi - potwierdzanie transakcji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-1.dfn.de!n
    ews-2.dfn.de!news.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.n
    l!newsfeed9.news.xs4all.nl!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!new
    sfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!
    news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Imka <s...@g...pl>
    Subject: Re: Citi - potwierdzanie transakcji
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Organization: Hotel Pod Poległym Alpinistą
    References: <sbft0p$1711$1@gioia.aioe.org>
    <lc8fx0gub724$.tsy31jwnvvra$.dlg@40tude.net>
    Date: Tue, 13 Jul 2021 21:28:28 +0200
    Message-ID: <1t9z9dwg3y5ot$.4e52evbz2vk2$.dlg@40tude.net>
    Lines: 40
    NNTP-Posting-Host: 89.64.67.156
    X-Trace: 1626204508 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 24048 89.64.67.156:33727
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:657662
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 11 Jul 2021 21:27:17 +0200, Imka napisał(a):

    > Dnia Tue, 29 Jun 2021 21:41:16 +0200, Marvin napisał(a):
    >
    >> Chciałem dzisiaj zapłacić w Internecie kartą Citi i dostałem SMS-a z
    >> linkiem do klikania. Hahaha! Buhahaha. Link!
    >>
    >
    > Podpinam się, bo akurat zapłaciłam citkiem w internetach (ale tylko
    > dlatego, że się zaparłam).
    >
    > Smartfona nie posiadam, zatem byłam ciekawa jak ta operacja będzie
    > wyglądać w praktyce.

    "W praktyce" - ciąg dalszy.

    Zgodnie z bankowym FAQ *przepisałam* przysłany SMSem adres do
    przeglądarki w komputerze i w ten sposób dokonałam płatności.

    Dziś dostałam maila od Citi:

    "Drogi Kliencie,
    dziękujemy za korzystanie z naszych usług w aplikacji Citi Mobile(R). W
    procesie rejestracji w aplikacji nie włączyłeś Autoryzacji Mobilnej."

    Nadal nie posiadam smartfona.
    Nie korzystałam z ich usług w aplikacji mobilnej.
    Nie uruchomiłam żadnego procesu rejestracji w żadnej aplikacji.

    Łapki mi zwiędły, jak odwiędną coś im napiszę i już na pewno nie będę
    płaciła citkiem w internecie - nie wiadomo jeszcze jakie działania i
    intencje bank mi przypisze, skoro nie są w stanie odróżnić czy klient
    korzysta z aplikacji mobilnej czy też nie.

    To tylko potwierdzenie mojego przypuszczenia, że ten punkt FAQ napisali
    na odczepnego i sami nie wierzyli, że ktoś z tego sposobu skorzysta.
    W ogóle cud, że sposób zadziałał.

    --
    Imka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1