eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti pozytywnieRe: Citi pozytywnie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.astercity.net!nnrpd
    From: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi pozytywnie
    Date: 15 May 2003 23:43:18 +0200
    Organization: Ogólnopolski Strajk Przeciwko Strajkom
    Lines: 29
    Sender: m...@p...odkryta.local
    Message-ID: <8...@p...odkryta.local>
    References: <ba0icq$oh9$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195-tar-2.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: foka1.acn.pl 1053035987 56629 212.76.49.195 (15 May 2003 21:59:47 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...net
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 May 2003 21:59:47 +0000 (UTC)
    X-Orig-Path: mkprivate.acn.waw.pl!not-for-mail
    X-Tech-Contact: u...@a...net
    X-Server-Info: http://www.astercity.net/news/
    User-Agent: Gnus/5.0808 (Gnus v5.8.8) XEmacs/21.4 (Common Lisp)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:241371
    [ ukryj nagłówki ]

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> writes:

    > Tak niby te zagranczne banki swoje know-how jakos wolno przekazuja,
    > przynajmniej w standardach obslugi klienta, a tu zaskoczenie.
    > Zadzwonila do mnie pani z Citi, czy doszla do mnie oferta o
    > ubezpieczeniu na zycie. Ja powiedzialem, ze owszem, ale (zgodnie z
    > prawda) od razu wyladowalo to bez czytania w koszu.
    > Dalej bylo namawianie i tlumaczenie i moje wyjasnienia, ze ja tam
    > chyba u nich konto zamkne itp, ale co trzeba przyznac - kilka tych
    > kont mam i po raz pierwszy z takim zachowaniem sie spotkale -
    > cross-selling wykonany znakomicie (szkoda ze data minig slaby w moim
    > przypadku ;)

    Khm, khm. Jak jest teraz nie wiem bo pozamykałem wszystko i
    pozacierałem ślady ale gdy miałem jeszcze konto w Citi, mniej więcej
    co dwa miesiące namawiali mnie na kartę kredytową. Ja oświadczałem że
    nie chcę, że nie będę chciał i że nie chcę takich telefonów, pani lub
    pan przyjmowali to do wiadomości po czym po miesiącu czy dwóch znowu
    ktoś dzwonił...

    A najśmieszniejsze jest, że telefonów tych było szczególnie dużo gdy
    ruch na moim koncie prawie zupełnie zamarł.


    --
    ( Marcin Kasperski | For waterfall, milestones are commitments. For itera- )
    ( http://www.mk.w.pl | tive development, they are decision points. (Martin) )
    (---------------------------------------------------
    -------------------------)
    ( Porady dla twórców serwisów WWW: http://www.mk.w.pl/porady/porady_www )

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1