  • Data: 2003-09-24 08:44:35
    Temat: Re: Citi przed mbankiem? ;-))
    Od: "B.K." <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message
    news:bkrifp$90k$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Zosia Samosia" <f...@s...com> napisał:

    > Ogólnie funkcjonalność inetu w multi jest o wieeeele większa, karty z
    limitami
    > rozliczane w Euro, tanie kredyty (linia) i KK, lokaty też niezłe; etc.
    Zresztą
    > nie ma co wyliczać, (dla mnie) oferta citi jest bliższa pekaosa niż multi

    Czy Multi ma dostep do walut online? Jezeli tak to jakich? Co do lepszy
    gorszy to nie mam zdania, ale widze ze citibank daje na srodki o duzej
    plynnosci lepsze oprocentowanie niz mBank - 4% kapitalizowane co tydzien! W
    mBanku co miesiac, prawda? Ja nie uwazam Citi za taka zla oferte, jezeli
    spojzy sie na calosc, uwazam ze konto tam warto miec, ma pare zalet, idealne
    nie jest.

    B.K.
    remove 666 from my address - usun 666 z mojego adresu