  • Data: 2003-09-24 07:52:02
    Temat: Re: Citi przed mbankiem? ;-))
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zosia Samosia" <f...@s...com> napisał:
    > Moglbys podac jakies kontretne argumenty (poza bezpieczenstwem w dostepie -
    > bo to akurat wiem).

    Twierdze tylko, że za tą cenę można znaleźć o wiele ciekawsze propozycje. Jakie
    to będą to już zależy od potrzeb...

    > Ostatnio analizowalem opcje przejscia z Citi do Multi i wyszlo mi ze
    > niestety ale Multi jest dla mnie gorszy i drozszy (zastanawialem sie nad
    > wersja multikonto My, a w tej chwili posiadam CitiKonto).

    No cóż... z tego co widzę dyskusja dotyczyła mB (+ VW) c/a citi, a nie multi.

    > A dodotkowo, wyszlo mi z wyliczen, ze gdyby sie zdarzylo ze nie mialbym
    > przez jakis czas (kilka miesecy, rok) dostepu do netu - to Multi jest
    > porazka.

    Zakładasz, że dostępu do telefonu też nie będziesz mieć ? ;-))
    Hint: przez IVR przelewy są za free.

    Ogólnie funkcjonalność inetu w multi jest o wieeeele większa, karty z limitami
    rozliczane w Euro, tanie kredyty (linia) i KK, lokaty też niezłe; etc. Zresztą
    nie ma co wyliczać, (dla mnie) oferta citi jest bliższa pekaosa niż multi

    Pozdrawiam,