  • Data: 2009-02-06 10:09:07
    Temat: Re: Citi - zmiany w Citibank Online
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "ygreko" gmfl9h$m81$...@i...gazeta.pl

    > Powiedz tak przy okazji, jaka pozycje ma ten niby bank na rynku? Jak jest
    postrzegany? Jak bank dla emerytow (jak pko bp) czy jak
    > bank dla mlodych

    PKO BP SA ma raczej tanie debety, więc nie tylko emerytów przyciąga.

    > preznych

    Prężność (jeśli nie liczyć łóżkowej) raczej słaba, sądząc po notowaniach naszej
    waluty. :)

    > (np. jak m czy M), a moze po prostu przyzwoity bank (jak WBK)

    WBK to przyzwoity bank? Dlaczego więc okrada swoich klientów?
    A może okradanie jest właśnie przyzwoitością?

    Widzisz na tej grupie wypowiedzi ludzi zadowolonych obsługą BZ WBK?
    Ja raczej nie. Twoje stanowisko jest ogólne -- przyzwoity i koniec.
    Wiele osób opisuje w detalach swoje niezadowolenie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'