  • Data: 2007-08-13 10:07:11
    Temat: Re: Citibank CitiOne Direct - zalozenie
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 13 Aug 2007 11:23:11 +0200, Bard napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Czy mozna zalozyc CitOne Direct skladajac wniosek przez internet/telefon,
    > tak, ze przychodzi umowa - podpisuje, odsylam - bez udzialu jakiegos ich
    > przedstawiciela czy latania do oddzialu - cos jak w mbanku lub inteligo.
    > Jak probuje na stronie zlozyc wniosek online, to pojawia mi sie tylko
    > formularz kontaktowy, czyli beda do mnie dzwonic i pewnie umawiac z ich
    > przedstawicielem - w takim wypadku juz wole sie pofatygowac do placowki...
    > ... druga sprawa, jak sie nie da przez internet, to da sie wszystko zalatwic
> [...]

    Już kiedyś o tym pisałem. Chciałem założyć to konto, ale było coś
    nie tak z formularzem kontaktowym w przypadku jeżeli nazwa miasta
    składała się z dwóch wyrazów. Obmyśliłem małego haka, który drastycznie
    przyspiesza procedurę zakładania konta. Idziesz do oddziału i
    zakładasz dowolne konto w Citi od razu dostajesz kartę do bankomatu
    (produkują na miejscu) 10 minut i konto jest aktywne, więc od
    razu składasz dyspozycję na zmianę tego konta na CitiOne direct i na
    drugi dzień masz już to co chcesz.