eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank KK kredytowa - nie mogę zapłacić kartą w internecie? › Re: Citibank KK kredytowa - nie mogę zapłacić kartą w internecie?
  • Data: 2011-12-20 21:40:55
    Temat: Re: Citibank KK kredytowa - nie mogę zapłacić kartą w internecie?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 16:05:55 +0000, Wemif napisał(a):

    > Potwierdzam, też nie dostaję kodów sms. Mieli w Citi jakąś awarię kodów
    > (nie dochodziły na czas), zadzwoniłem wtedy do nich (ponad miesiąc temu)
    > przeprosili i od tego czasu nie było żadnego smsa, a płaciłem
    > wielokrotnie, po niektórych transakcjach dzwonili aby potwierdzić
    > telefonicznie.

    To może coś się poprawiło. Ja mam Citi-Wizzair i pamiętam, że 3 olania
    3DS można zrobić a później już się nie da. Zadzwniłem na partyline i
    wyłączyli ale tylko na te 3 razy. Później właśnie dzwonił Pan i
    powiedział, że nie ma opcji aby to wyłączyć - albo nie wiedział albo się
    coś zmieniło. W każdym bądź razie karta u mnie leży odłogiem, więc mnie
    to 3DS akuratnie słabo interesuje.

    Xenocide