eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online - coraz gorzejRe: Citibank Online - coraz gorzej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: _ValteR_ <s...@n...thx>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank Online - coraz gorzej
    Date: Thu, 21 Oct 2004 13:39:19 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <121msd2no68cu$.dlg@valter.biteme>
    References: <cl85di$ook$1@news.onet.pl> <cl85i7$721$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dmt150.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1098358674 1827 83.24.75.150 (21 Oct 2004 11:37:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Oct 2004 11:37:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.14.1
    X-Face: 'oe]3?f$t(ZvYsI9h;At%1q005LLnL\o(Y&3Ci_!}QI+"d:T&mmJQrfTo8[Xj|}|L`MU1#=
    Yuj([sT13MBC4]8v_jaqVZ]c7!?4GH`]ycT$8Rl6k'P
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:321298
    [ ukryj nagłówki ]

    *Michał 'Amra' Macierzyński* wrote in <news:cl85i7$721$1@news.onet.pl>
    :

    > Daniel M.J. <q...@c...pbz_ROT_XIII> wrote:
    >> Tak tylko informuje, jesli komus sie przyda ta informacja.
    >
    > glupie jest, ze lokaty przezinternet juz zerwac sie nie da... Trzeba
    > dzwonic lub isc do placowki

    Głupi jest cały ten Citibank Online - już Handlobank miał lepszy
    serwis (stare dobre czasy).

    Najgłupsze czego doświadczyłem w Citi to zamykanie konta. Podpisałem
    sie pod dyspozycją zamknięcia (pani za ladą chyba 10 razy przełączała
    się między 3 działającymi aplikacjami zeby to zrobic) i już myślałem
    że to koniec.... a wtedy zobaczyła że miałem zdefiniowane szablony
    przelewów i... następny formularz (+10 min) żeby je skasować. Ku...a
    przecież to bez sensu bo zgłosiłem chęć całkowitego rozstania się na
    dyspozycji zamknięcia konta - dla nich nie było to logiczne.

    Chyba 30 min. im to zajęło - większość czasu to grzebanie w tych ich
    badziewnych aplikacjach. Burdello nie z tego ziemios.

    --
    Najlepsza definicja człowieka: niewdzięczny dwunóg.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1