eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online - coraz gorzejRe: Citibank Online - coraz gorzej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank Online - coraz gorzej
    Date: Fri, 22 Oct 2004 06:48:29 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 38
    Message-ID: <claaft$fqe$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cl85di$ook$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 199.67.140.81
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1098427709 16206 172.20.26.240 (22 Oct 2004 06:48:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Oct 2004 06:48:29 +0000 (UTC)
    X-User: bbastek13
    X-Forwarded-For: 172.20.6.62
    X-Remote-IP: 199.67.140.81
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:321413
    [ ukryj nagłówki ]

    Daniel M.J. <q...@c...pbz_ROT_XIII> napisał(a):

    > Z jednej strony cos tam dodaja, poprawiaja, a z drugiej ograniczaja.
    >
    > Bowiem informacja na ich stronach glosi "W związku z nocnym przetwarzaniem
    > danych lokaty możesz zakładać w Citibank Online w godzinach 8:00-23:00".
    > Osobiscie jednak nie udalo mi sie kilkakrotnie zalozyc lokat juz o godz.
    > 22:45-22:50, co tez zglosilem niezwlocznie. Odpowiedzieli, ze w godzinach
    > 22:30-23:30 ma miejsce nocne przetwarzanie, ktore trwa okolo 30 minut (widac
    > nie zaczyna sie zbyt regularnie, albo trwa dluzej), wiec lokaty de facto
    > mozna zakladac do 22:30.
    >
    > Tak tylko informuje, jesli komus sie przyda ta informacja.
    >
    Konkluzja jesdt jedna - jeśli masz coś załatwic w Citi - dzwoń do Citiphone
    lub rób sam przez Citibank Online (poza oczywiście czynnościami, które muszą
    być wykonane w oddziale - wpłata/wypłata większej kwoty gotówki). Sam co
    prawda mam nienajgorsze doświadczenia z oddziałami, ale byłem tam raptem 4
    razy (otworzyć rachunek i kilka razy odebrać jakiś prezenty za lokaty, bardzo
    ładne portfele i walkman). Zalety korzystania z Citiphone - szybka, rzeczowa
    obsługa (chyba że trafisz na nową osobę, to rozmowa niestety ciągnie się
    niemiłosiernie), wszystkie rozmowy są nagrywane - podstawa jakiejkolwiek
    reklamacji, w oddziale usłyszysz głupoty od pracownika, a on się potem może
    tego wyprzeć - w Cphone nie ma takiej szansy - jeśli coś usłyszysz, to słowo
    musi być dotrzymane.
    A co do Citibank Online - imo jest coraz lepiej, coraz bardziej
    funkcjonalnie. Jesli chodzi o brak dostepnosci do niektorych funkcji w
    godzinach 22:30 - 7-8:00 rano to żadna nowość, w Citiphone tez nie ma dostepu
    do historii rachunku czy sald na kontach, w zaleznosci od tego jak przebiega
    wspomnianie wczesniej przetwarzanie danych. To jest niestety wada systemów
    batchowych, ze musi byc okres braku pelnej funcjonalnosci. W CBOL brakuje mi
    rowniez wspomnianej przez Michala mozliwosci zrywania lokat, a poza tym
    zmiany limitu wyplaty z kart Maestro ( w mBanku jest to super rozwiązane)
    pozdrawiam
    Seba

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1