  • Data: 2009-09-17 10:40:51
    Temat: Re: Citibank - TOTALNA porażka PINowa
    Od: Krzysiek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Wrz, 12:19, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > A ukradli Ci kartę i PIN, próbowałeś reklamować? Podejrzewam że nie...
    > Tymczasem właśnie ten przypadek jest główną przyczyną dla której wszyscy
    > świadomi użytkownicy kart unikają chipów jak ognia...
    No jakby ukradli kartę i PIN to faktycznie byłoby ciężko reklamować
    - "to nie moja wina, że ukradli mi portfel z karteczką na której był
    PIN";)

    Na razie mimo kilku wątków ciągle czekamy o opis przypadku gdy
    skradziono komuś kartę z mikroprocesorem (bez zapisanego PINu) i miał
    fraud a bank nie uznał reklamacji.
    W końcu jeśli to niebezpieczne takie to już powinny być takie
    przypadki, dlaczego tutaj nic o tym nie było?