    From: "MD" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Citibank]Upadek kart na podpis
    Date: Thu, 9 Apr 2009 15:33:42 +0200

    > "Dodatkowo, transakcja realizowana kartą kredytową z popularnym chipem
    > każdorazowo potwierdzana jest przez wprowadzenie kodu PIN. Dzięki temu
    > możemy zapewnić jeszcze wyższy poziom bezpieczeństwa transakcji
    > realizowanych Kartami Kredytowymi Citibank- tłumaczy Jolanta Ożdżeńska,
    > Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu Kart Kredytowych. "

    Do 2011 roku mam spokój...
    A może by tak tego typu stwierdzenia do UOKiK skierować jako podawanie
    informacji nieprawdziwych? W końcu jak długo mam także pasek z tym samym
    PINem, to chip nic nie zmienia, a zmusza (tzn. tak chcą banki, aby zmusiło)
    do używania PINu, co daje możliwość jego przejęcia przez złodzieja.
    Pozdrawiam
    Marcin