eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Zmiany w procesie Autoryzacji InternetowejRe: Citibank Zmiany w procesie Autoryzacji Internetowej
  • Data: 2021-11-20 14:48:23
    Temat: Re: Citibank Zmiany w procesie Autoryzacji Internetowej
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 19 Nov 2021 06:58:20 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > piątek, 19 listopada 2021 o 15:41:15 UTC+1 Wojtek napisał(a):
    >> Też maila dostałem i w sumie jednak trochę prościej ale... Trochę jednak
    >> nie przekonuje mnie logowanie się do bankowości internetowej na
    >> telefonie (i podawanie kompletnego hasła)...
    >
    > Widać jakiś naprawdę wysoko postawiony (ciekawe na jakim stanowisku i przez kogo,
    > bo raczej nie z powodu kompetencji) w citku musiał ten link i pełne logowanie
    wymyślić,
    > skoro tak tego bronią.

    Bronią, bo kompletnie zmaścili autoryzację poprzez aplikację mobilną
    (sądząc po opiniach tejże aplikacji w sklepie play - czy jak to się tam
    nazywa). I w tej chwili ci ze smartfonem nie mogą się autoryzować za
    pomocą aplikacji choćby chcieli, a ci bez smartfona... mają przepisać
    ręcznie (!) link z SMSa z telefonu na komputer. Ale im się nie chce ;->

    > Ciekawe, jak mocno spadło im obroty na KK z IO...

    Chyba zauważalnie, skoro ich tak ruszyło, że łaskawie zezwolili na
    autoryzację bez użycia aplikacji.
    Chociaż podejrzewam, że może nawet nie tyle spadek obrotów, ile ilość
    rezygnacji z KK. A może oba czynniki naraz.

    --
    Imka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 20.11.21 18:18 WAM

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1