eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Zmiany w procesie Autoryzacji InternetowejRe: Citibank Zmiany w procesie Autoryzacji Internetowej
  • Data: 2021-11-19 15:58:20
    Temat: Re: Citibank Zmiany w procesie Autoryzacji Internetowej
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    piątek, 19 listopada 2021 o 15:41:15 UTC+1 Wojtek napisał(a):
    > Też maila dostałem i w sumie jednak trochę prościej ale... Trochę jednak
    > nie przekonuje mnie logowanie się do bankowości internetowej na
    > telefonie (i podawanie kompletnego hasła)...

    Widać jakiś naprawdę wysoko postawiony (ciekawe na jakim stanowisku i przez kogo, bo
    raczej nie z powodu kompetencji) w citku musiał ten link i pełne logowanie wymyślić,
    skoro tak tego bronią.
    Widać policzyli i dwa SMSy wychodzą jednak drożej niż jeden.
    Tyle że wyrzucili nie ten, co trzeba - a przecież było już i prosto i skutecznie - i
    w innych bankach nadal jest.
    Ciekawe, jak mocno spadło im obroty na KK z IO...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 20.11.21 14:48 Imka
  • 20.11.21 18:18 WAM

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1