  • Data: 2009-03-22 14:43:49
    Temat: Re: Citibank i KK typu "opt-out"?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szczurwa pisze:
    > Żeby pomóc, trzeba by tę ankietę zobaczyć. Jeśli to była tylko
    > ankieta, w potocznym rozumieniu tego słowa, a nie wniosek o kartę pod
    > nazwą "ankieta", to IMO umowa nie została zawarta i Citi dopuszcza
    > się, delikatnie mówiąc wyłudzenia. Ale z drugiej strony co to za
    > ankieta, która wymaga podania tak szczegółowych danych osobowych,
    > które wystarczają do wystawienia karty kredytowej ? Jeśli to karta
    > Citi LOT, to citek całkiem niedawno musiał dopuścić się tej zagrywki.
    > Na marginesie, pierwszy raz słyszę o takim promo za bilety do kina.
> [...]

    Koleżanka dostała Platynową kartę Citi LOT, a nigdy nie leciała w życiu
    samolotem, tak więc nie wiem czy tak do końca trzeba podać ten numer
    M&M. Dodatkowo w ogóle się tą kartą nie interesuje i w sumie przypadkiem
    odkryłem, iż posiada taką kartę ("no kiedyś dostałam, ale w ogóle nie
    używam").

    --
    Mithos