eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank- karta kredytowa-system bezpieczeństwaRe: Citibank- karta kredytowa-system bezpieczeństwa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank- karta kredytowa-system bezpieczeństwa
    Date: Wed, 27 Jul 2005 13:00:44 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 13
    Message-ID: <dc80hs$p9j$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dc7drn$sk6$1@inews.gazeta.pl> <dc7j8r$nmc$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@d...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: euwebgate1qfe0.ssmb.com
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1122469244 25907 172.20.26.235 (27 Jul 2005 13:00:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Jul 2005 13:00:44 +0000 (UTC)
    X-User: bbastek13
    X-Forwarded-For: 172.20.6.62
    X-Remote-IP: euwebgate1qfe0.ssmb.com
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:358859
    [ ukryj nagłówki ]


    > Nie wiem za co. Klient nie odpowiada za fraudy tego typu tak czy owak
    > (bank zreszta tez nie). Nie wiem po co blokowac autoryzacje takich
    > transakcji (z punktu widzenia banku), przeciez zawsze mozna (po
    > reklamacji) zrobic chargebacka.
    >
    a jeszcze apropo' chargeback'ow - zaden bank nie ma 100% skutecznosci w
    odzyskiwaniu kwot spornych, a poza tym sam proces reklamacyjny potrafi trwac
    i kilka miesiecy podczas gdy kasa banku jest wtedy zamrożona - chocby z tego
    powodu zbytnio sie im nie dziwie

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1