eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank mnie nachodziRe: Citibank mnie nachodzi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!uw.edu.pl!not-for-mail
    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank mnie nachodzi
    Date: Fri, 05 Sep 2003 11:26:11 +0200
    Organization: Warsaw University, Physics Department
    Lines: 45
    Message-ID: <2...@c...fuw.edu.pl>
    References: <2...@c...fuw.edu.pl> <bj7l17$poe$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <2...@c...fuw.edu.pl> <bj8add$o22$8@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cclan.fuw.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: h1.uw.edu.pl 1062753972 21034 193.0.81.21 (5 Sep 2003 09:26:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@h...uw.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: 5 Sep 2003 09:26:12 GMT
    User-Agent: Gnus/5.1002 (Gnus v5.10.2) Emacs/21.3 (usg-unix-v)
    Cancel-Lock: sha1:OGlwME+Y3U3B0ZFVJhu/fBq9VWI=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:258404
    [ ukryj nagłówki ]

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> writes:

    > Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    >>> Tak. Jeden z lepszych produktów. Oczywiście, jeśli się potrafi go
    >
    >> A w czym ta karta jest lepsza od analogicznej karty w PKOBP (poza tym,
    >> ze chyba w sumie ta z Citi jest jednak drozsza)?.
    >
    > Przede wszystkim zabezpieczeniem - ubezpiecza bank,

    W PKOBP tez.

    > Twoja odpowiedzialnośc kończy się 72h przed zgłoszeniem utraty.

    No tu jest lepiej, bo w PKOBP 48h. Ale za to tam jest taniej...

    Zreszta - nie bardzo umiem sobie wyobrazic sytuacje, ze o utracie
    karty dowiaduje sie pozniej, niz po 24h...

    > Do tego tryb przyjmowania i rozpatrywania reklamacji - dzwonisz, kasa
    > wraca niemal natychmiast na konto, potem dopiero rozpatrywana jest

    No tak, ale to nie jest porownanie z tamtym bankiem... Hop, hop, czy
    ktos w PKO ma taka karte i cos reklamowal?

    > reklamacja. I jak na razie bez problemów - kilka transakcji
    > internetowych, raz utrata karty i zakupy zrozbione przez złodzieja
    > (tutaj płaciesz 100zł).

    Tam 200, czyli gorzej.

    > Do tego bezpłatne numery z poza terenu kraju,

    Tutaj plus.

    > możliwośc awaryjnego podniesienia limitu - wydałeś wszystko na
    > wakacjach i ukradli Ci bilet na przykład.

    Plus, ale nie wyobrazam sobie takiej potrzeby przy moim trybie zycia.

    Nie wiem, jak traktowac "ochrone" polegajaca na blokowaniu karty,
    jesli wydam ich zdaniem za duzo czy nietypowo. Potem dzwon i
    odkrecaj...

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1