eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank mnie nachodziRe: Citibank mnie nachodzi
  • Data: 2003-09-06 08:02:26
    Temat: Re: Citibank mnie nachodzi
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    >> Do tego tryb przyjmowania i rozpatrywania reklamacji - dzwonisz, kasa
    >> wraca niemal natychmiast na konto, potem dopiero rozpatrywana jest

    > No tak, ale to nie jest porownanie z tamtym bankiem... Hop, hop, czy
    > ktos w PKO ma taka karte i cos reklamowal?

    NA razie chyba nie. Ale jakoś nie widzę w regulaminie PKO BP takich
    zapisów ;)

    >> możliwośc awaryjnego podniesienia limitu - wydałeś wszystko na
    >> wakacjach i ukradli Ci bilet na przykład.

    > Plus, ale nie wyobrazam sobie takiej potrzeby przy moim trybie zycia.

    > Nie wiem, jak traktowac "ochrone" polegajaca na blokowaniu karty,
    > jesli wydam ich zdaniem za duzo czy nietypowo. Potem dzwon i
    > odkrecaj...

    Dla mnie to plus. W wypadku próby transakcji karta tak zablokowaną POS
    wyświetla 'zadzwoń do banku'. I operator powinien się ze swoim C.A.
    skontaktować, ci z bankiem i wyjaśnić sprawę.
    Zresztą taki mechanizm działa w wielu bankach, na przykład w mBanku.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1