eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank mnie nachodziRe: Citibank mnie nachodzi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lublin.pl!uw.ed
    u.pl!newsgate.cistron.nl!newscore.univie.ac.at!newsfeed01.chello.at!news.chello
    .at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <2...@c...fuw.edu.pl> <bj7l17$poe$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <2...@c...fuw.edu.pl> <bj82ga$509$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <j_M5b.18669$cJ5.2457@www.newsranger.com>
    <bj880h$pmo$1@absinth.dialog.net.pl>
    <6vX5b.18718$cJ5.2525@www.newsranger.com>
    <bjak8g$e3g$1@absinth.dialog.net.pl>
    <pJ46b.18815$cJ5.2661@www.newsranger.com>
    <m...@d...pm.waw.pl>
    Subject: Re: Citibank mnie nachodzi
    Lines: 47
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="ISO-8859-1"
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Message-ID: <sZf6b.155571$2k4.1789690@news.chello.at>
    Date: Sat, 06 Sep 2003 07:25:12 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.32.23
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1062833112 62.179.32.23 (Sat, 06 Sep 2003 09:25:12 MEST)
    NNTP-Posting-Date: Sat, 06 Sep 2003 09:25:12 MEST
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:258518
    [ ukryj nagłówki ]

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message
    news:m3iso6vqyz.fsf@defiant.pm.waw.pl...
    >
    > Aaa... za co Ci ja dali? Bo samo posiadanie konta takiego czy innego
    > z czegos wynika, np. z utrzymywania dosc wysokiego salda na
    > niskooprocentowanym rachunku.
    > Jak bylo w tym przypadku?
    >

    AFAIR ;) wystarczy miec konto Gold. Za karte kredytowa nie placisz
    dodatkowo. Zaplacisz tylko za prowadzenie konta jesli saldo wszystkich
    srodkow zainwestowanych w Citi (takze w funduszach kupionych za
    posrednictwem banku) spadnie ponizej pewnego poziomu (200kPLN).

    >
    > Wspaniale, nie mozna $700 karta zaplacic. Nie kpij.
    > I to jeszcze podobno "zlota" karta.
    > Rzeczywiscie pobieranie za taka oplaty byloby przegieciem.
    >

    Takie problemy nie wystepuja czesto. Dzieje sie tak czasami gdy system
    zajmujacy sie monitoringiem (ktory mozna chyba nazwac behavior'alnym)
    natrafi na nietypowa dla klienta transakcje. W takim wypadku pracownik banku
    probuje sie skontaktowac z klientem, aby potwierdzic dokonanie przez niego
    tej transakcji.
    Zapewne dzieki temu monitoringowi cardholderzy nie musza czekac na wejscie w
    zycie ustawy o elektronicznych instrumentach platniczych aby spac spokojnie
    ;).

    >
    > Eee tam, zaraz chcieli rabnac. Przeciez wiedza ze to sie nie uda, czasem
    > sie takie cos zdazy, to zawodna technika.
    >

    Hehe... jesli cos takiego sie zdarzy to zawodna technika, ale jesli system
    monitorujacy czasowo zablokuje karte to juz przestepstwo, olewanie klienta i
    nie wiadomo co jeszcze ;).

    >
    > Nie trzeba bylo nic na pismie dawac?
    > --

    Na pismie dajesz pozniej, o ile bedzie taka koniecznosc. Do wstepnego
    uznania reklamacji wystarczy zgloszenie telefoniczne.

    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1